dilluns, 21 de novembre del 2016

Big Hamburguesa casolana

Jo no se que li veuen la canalla a menjar en aquestes cadenes de fast food, però cada vegada que passem pel davant, em demanen de entrar-hi i jo no m'acabo de decidir...
Així que l'altre dia, vaig decidir de fer el nostre fast food casolà.
Vaig anar a la carnisseria del barri i vaig comprar unes bones hamburgueses que fan ells...
Vaig anar a la fleca de sota casa a buscar uns panets i vàrem fer unes hamburgueses boníssimes!!!
Us explico com???

Els ingredients per a quatre persones son:
* 4 hamburgueses de vedella i ceba
* 4 panets rodons per hamburguesa
* enciam tallat a juliana
* tomàquet sec aromatitzat amb oli i alfàbrega.
* ceba caramelitzada
* 4 llesques de formatge semicurat
* salsa barbacoa

Som-hi doncs!!!

1.- En una paella a foc mig, comencem a fer les hamburgueses.
2.- Mentrestant, obrim els panets i posem una mica de salsa i l'enciam.
3.-A capes, anem afegint, un tomàquet sec tallat a trossos i una bona cullerada de ceba caramelitzada.
4.- A sobre de la ceba, posem l'hamburguesa i el formatge.
5.- Per últim, posem un altre raig de salsa barbacoa, tanquem el panet i...

A gaudir d'un fast food fet a casa!!!

Bon Profit!!!



Lourdes de Els Fogons de l'Avia Nuri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada