diumenge, 10 de gener del 2016

Salmó al cava

Algú s'ha adonat que m'agrada el salmó???

Doncs si, trobo que es un peix força fàcil de fer, molt gustós i amb moltes possibilitats de elaboració.

I l'altre dia vaig veure a l'Instagram del Tasta'm.cat una foto d'un salmó al cava i vaig pensar... i perquè no???

Així que, aquí teniu la meva versió.

Comencem???

Els ingredients per a quatre persones son:
  • 4 lloms de salmó
  • 1 pot de nata de cuina ( nosaltres la fem servir sense lactosa)
  • 2 cebes de Figueres ratllades
  • 2 gots de cava
  • oli d'oliva verge
  • sal
  • pebre
  • anet

Som-hi doncs!!!
  1. Salpebrar el salmó.
  2. En una paella, posem a sofregir la ceba amb un polsim de sal i pebre i quan estigui transparent, afegim el cava.
  3. Deixem reduir el cava uns minuts i llavors afegim la nata.
  4. Quan arranqui el bull, posar a sobre el salmó, tapar la paella i deixar coure al vapor uns 4 minuts.
  5. Retirem el salmó i triturem la salsa amb la batedora.
  6. Emplatem, posant al fons del plat la salsa, a sobre el salmó, empolsinem amb anet i...
A gaudir d'un dels peixos mes bons que hi ha!!!

Bon Profit!!!


2 comentaris:

  1. UUuuaaauuu!!!! Em puc imaginar el gustet.....mmmmmm.....
    Apuntat queda pel proper sopar amb amics! És un plat de luxe!
    Petons, Lourdes!
    Olga

    ResponElimina