dimecres, 1 de juliol del 2015

Lluç amb allioli gratinat

Em direu que estic boja, que no son temps per engegar el forn, però soc d'aquells esperits rebels i contradictoris i m'agrada fer allò que em sembla millor pels de casa...
Així, que en comptes de fer un lluç arrebossat, avui, l'he fet al forn, i en mitja horeta , ja el teníem fet!!!!

Anem al lio????

Els ingredients per a 4 persones:
  • 1 lluç, obert com un llibre i sense espines
  • 4 tomàquets de branca
  • oli
  • sal
  • pebre
  • alls trinxats
  • alfàbrega seca
  • 4 cullerades d'allioli
Som-hi, doncs!!!
  1. Posem a escalfar el forn a 200º per dalt i baix i suquem la safata del forn amb oli.
  2. Tallem els tomàquets a làmines de mig centímetre de gruix i les posem a la safata del forn
  3. Amanim el tomàquet amb l'all trinxat, sal i alfàbrega i posem a sobre un rajolí d'oli i ho posem al forn uns 10 minuts.
  4. Passat aquest temps, salpebrem el lluç i el col·loquem a sobre del tomàquet amb un altre rajolí d'oli i ho deixem coure uns 10-15 minuts mes.
  5. Ara, afegirem l'allioli per sobre del lluç, ho deixem coure uns 5 minuts mes i....
a gaudir d'aquest lluç tant calorós!!!

Bon Profit!!!





2 comentaris:

  1. Jo sóc de les que tampoc em fa res engegar el forn a l'estiu! I si és per fer la teva recepta.....amb més motiu!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que es tant versdatil, el forn!!!! A mi m'encanta fer-lo servir...
      Ptns i Salut, Olga!!!

      Lourdes.

      Elimina