diumenge, 9 de març del 2014

Entrepà Vegetal

Avui es diumenge, dia de relax...estem mandrosos...de tant en tant ens passa, no???

Així que farem un sopar facilet, per enllestir ràpid i no complicar-nos la vida...

Comencem???

Els ingredients per fer quatre entrepans son:

  • 4 barretes rústiques
  • 4 cullerades soperes de maionesa
  • 4 rodanxes de pinya amb el seu suc
  • unes tires de pebrot escalivat
  • Olives sense os
  • unes fulles d'enciam variat tallat ben petit
  • 2 tomàquets madurs tallats a rodanxes primes
  • 2 ous bullits
  • 4 llaunetes de tonyina amb oli d'oliva

Anem per feina que fem tard!!!

  1. Primer de tot, tallem les barretes per la meitat i les torrem lleugerament per tal de donar-lis un toc cruixent.
  2. Tot seguit les suquem amb maionesa i posem l'enciam per sobre.
  3. Desprès posarem les rodanxes de tomàquet i  l'ou dur tallat a lamines
  4. Ara farem un altra capa amb la tonyina, unes tires de pebrot, uns talls de pinya, unes olives... taparem l'entrepà i...
A gaudir d'una nit de relax!!!!!

Bon Profit!!!




12 comentaris:

  1. Quin bé de Déu d'entrepà!! Ja m'estic imaginant el seu sabor, buahhh!!
    M'apunto a casa demá ;)

    Cuina d'emergencia
    http://cuinademergencia.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joan R., es boníssim aquest entrepà i tant fàcil de fer...
      Ja m'ho explicaras com t'ha anat!!!
      Salut

      Elimina
  2. A mi, aquests sopars, m'entusiasmen!!!! Ràpids i deliciosos! Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Son ideals per una nit de diumenge o per una nit de futbol!!!!
      Ptns i Salut!!!

      Elimina
  3. Una molt bona proposta per agafar-se el diumenge amb calma!

    ResponElimina
  4. Hola Lourdes, m'apunto aquest entrepà tan bo perquè a mi també em venen atacs de mandra, així que prenc nota. I, de pas, em quedo pel teu bloc. Records als de La Seu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ajajajajaj... a mi m'agafen els diumenges a la nit...
      Ptns i Salut!!!

      Elimina
  5. Un entrepà sempre va be per sopar. I aquest és de campionat!

    ResponElimina